Föreläsning mars 2021

HS-föreningen Sverige bjuder in till en föreläsning om klassisk homeopati i samarbete med homeopat Gunnar Jansson. Maria Scharff gästföreläser om HS egenvård.

Då vi alla är olika och reagerar olika inuti och utanpå kroppen så hoppas vi kunna hjälpa och få lite tips och trix. Övriga Europa använder sig av homeopater. I Tyskland till exempel finns det homeopater på sjukhusen och sedan 2017 ingår homeopati i den Schweiziska sjukvården.

Som förening vill vi öppna dörrar och vår ambition är att hjälpa så många som möjligt. Vi går in i det här med öppna sinnen, för vi är alla olika och fungerar olika, men tillsammans är vi starka.

Anmäl dig till anmalan@hsforeningensverige.se senast den 10 mars. Anmälan är bindande på grund av begränsat antal platser.

Varmt välkomna,

Önskar HS-föreningen Sverige, homeopat Gunnar Jansson och Maria Scharff